Kurs SEO, który wzmocni pozycję Twojej firmy w sieci

Marketing internetowy niezmiennie cieszy się dużą popularnością wśród marketerów. To kanał z największym potencjałem jeśli chodzi o promocję firmy, bloga czy sklepu internetowego. W ramach marketingu internetowego można wypracować szereg aktywności zbliżających markę do jej klientów. Nie wystarczy bowiem zbudować stronę internetową czy postawić sklep online. W dalszej kolejności bowiem powinny być one poddane solidnej optymalizacji, a w tym m.in. narzędziom pozycjonowania stron pod kątem SEO. O tego rodzaju niezbędnych działaniach niezależnie od tego czy prowadzi się bloga czy odpowiada za stronę firmy, można dowiedzieć się odbywając specjalistyczny kurs pozycjonowania. Komu tego rodzaju szkolenie SEO jest potrzebne? Jakie zagadnienia obejmuje? I wreszcie czy w ogóle warto zrobić kurs SEO?

Kto powinien zdecydować się na kurs SEO?

Wbrew pozorom zagadnienia z obszaru SEO nie są potajemną wiedzą, do której mają dostęp wyłącznie roboty Google. Szkolenia SEO mają na celu wdrożenie osób zainteresowanych tematyką copywritingu w główne zasady pracy na wynikach wyszukiwania Google. Z kursu SEO warto by skorzystały osoby, dbające o pozycjonowanie stron. Należą więc do nich z pewnością marketerzy, blogerzy czy pracownicy niewielkich firm z ograniczonym budżetem marketingowym, którego nie mogą przeznaczyć na współpracę z agencjami SEO. Kurs SEO pozwala nabyć podstawową wiedzę branży SEO, a tym samym stać się jej ‘częścią’ tzn. specjalistą od optymalizacji stron www.

Co obejmuje program pozycjonowania stron?

Program szkolenia został w taki sposób opracowany, by jego uczestnicy byli w stanie samodzielnie opracować proces pozycjonowania stron, którymi się opiekują. Program kursu obejmuje m.in. content marketing, a w tym porady w jaki sposób dobierać słowa kluczowe, by były widoczne przez algorytm Google. Nie bez znaczenia jest również sama struktura tekstów content marketingu. Należy mieć na uwadze zarówno tytuł, jak i poszczególne nagłówki tworzonego materiały. Dodatkowo, by znalazł się wysoko na liście wyszukiwarek internetowych, powinien uwzględniać frazy kluczowe, a przy tym być spójny pod kątem merytorycznym. Szkolenie SEO realizowane przez FunkyMedia obejmuje również zagadnienia z zakresu mediów społecznościowych czy link building.

Dlaczego warto zdecydować się na kurs SEO?

Wiedza z zakresu optymalizacji stron z pewnością przyniesie korzyści firmom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO. Kompletne szkolenie wzbogaci wiedzę właścicieli sklepów internetowych, których sukces jest wręcz uzależniony od narzędzi SEO. Algorytmy Google zmieniają się kilka razy w roku. Dlatego, by być na bieżąco i w porę reagować, należy przede wszystkim znać podstawy SEO. Gdy ten warunek zostanie spełniony, wiele działań optymalizujących można wykonać we własnym zakresie bez angażowania agencji zewnętrznej.

Kurs SEO to propozycja wartościowego szkolenia kierowana do wszystkich osób w jakikolwiek sposób związanych z optymalizacją stron internetowych. Nabycie podstawowej wiedzy z tego zakresu, pozwoli im systematycznie i świadomie budować wysoką pozycję marki w wyszukiwarce Google, a tym samym w świadomości odbiorców.