Jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu działania marketingowe kojarzone były tylko i wyłącznie z reklamami wielkopowierzchniowymi czy spotami telewizyjnymi lub radiowymi. Z czasem coraz większą popularność zyskiwały również gazetki i ulotki reklamowe. Obecnie, dzięki rozwojowi technologii w branży poligraficznej, firmę można reklamować na niezliczoną ilość sposobów. Doskonałym nośnikiem reklamy, który buduje świadomość marki u potencjalnych klientów jest nie tylko odzież firmowa czy gadżety takie jak notatniki z nadrukiem lub spersonalizowane długopisy ale również i koperty z logo firmy.

 

O takim sposobie reklamy powinny pomyśleć przede wszystkim te przedsiębiorstwa, które prowadzą korespondencję z klientami na szeroką skalę. Nadruki na kopertach mogą oddawać nie tylko kolorystykę firmową czy logo firmy. Nawet niewielka koperta ma na tyle dużą powierzchnię, że kreatywny grafik bez trudu będzie w stanie zmieścić na niej hasło reklamowe czy inne przesłanie – graficzne lub tekstowe. Planując działania promocyjne firmy warto pamiętać o tym, ile można zyskać inwestując w proste, codzienne rozwiązania.