Możliwości promocyjne są obecnie na tyle duże, że ich wykorzystanie zależy tylko i wyłącznie od pomysłowości osób odpowiedzialnych za marketing w danej firmie. Warto wykorzystywać nie tylko mainstreamowe nośniki reklamowe takie jak internet czy reklamy wielkopowierzchniowe, ale także trzeba skoncentrować się na o wiele tańszych a równie efektywnych sposobach budowania świadomości marki u odbiorców. Dobrym pomysłem w tym względzie może być chociażby druk na folii samoprzylepnej. W jaki sposób można go wykorzystać? Takie nadrukowane reklamy można przykleić na przykład na samochody firmowe, które jeżdżąc w trasę będą przy okazji mobilną reklamą.

 

Tworząc projekt takiej reklamy należy pamiętać o tym, że musi ona być przede wszystkim czytelna dla odbiorcy – czcionka musi być widoczna z daleka. Warto także wyeksponować takie elementy jak telefon kontaktowy czy logo marki. Innym pomysłowym nośnikiem reklamowym, który doskonale sprawdza się w handlu są reklamówki foliowe z nadrukiem. Klient robiąc zakupy, wychodzi ze sklepu z firmową reklamówką i wracając do domu nieświadomie przekazuje innym przechodniom informację o tym, w jakim miejscu warto zrobić zakupy.