Możliwości budowania świadomości marki rosną z roku na rok i ze względu na rozwój technologii, który znacznie obniża koszty produkcyjne, gadżety reklamowe dostępne są obecnie nie tylko dla dużych przedsiębiorstw posiadających pokaźne zasoby finansowe, ale także na taką formę promocji coraz częściej mogą sobie pozwolić również niewielkie, rodzinne firmy. Dobór gadżetów reklamowych powinien być przede wszystkim uzależniony od profilu prowadzonej działalności.

 

Jedną z możliwości jest inwestycja w ubrania firmowe z nadrukiem. Ich rodzaj będzie zależał przede wszystkim od dress codu jaki obowiązuje w danej jednostce. W przypadku firm budowlanych czy geodezyjnych dobrym pomysłem na budowanie świadomości marki u przechodniów będzie kamizelka odblaskowa z nadrukiem. Kamizelki takie można zamawiać w różnych rozmiarach i w najpopularniejszych wariantach kolorystycznych. Logo firmy najczęściej jest umieszczane na plecach oraz na przedniej klapie kamizelki. Z kolei t shirty reklamowe z nadrukiem spełnią swoją rolę na przykład w sklepach, gdzie pracownicy muszą mieć luźniejszy ubiór umożliwiający wykonywanie powierzonych im obowiązków.